חברת “קומפלטים” מתמחה במתן מעטפת שירות כוללת לכל צרכי הנדל”ן, החל מתכנון, רישוי ובנייה וכלה בעיצוב פנים והשבחת נכסים. כגוף רב-מערכתי המאגד בתוכו שלל תחומים, היה צורך ביצירת זהות מיתוגית אחידה שתעניק קורת גג אחת למגוון הפעילויות של החברה.
מטרות
פרסום
הרחבת מודעות
יצירת זהות מיתוגית
שלב ב'
שלבי מחקר
התעמקנו בתחום יזמות הנדל”ן, אדריכלות ועיצוב פנים. ממצאי המחקר העלו את הצורך במציאת בידול נראה לעין ובד בבד השתלבות בעולם המותגים הקיימים.
ערכי המותג:
שקט נפשי
התנהלות אחידה ומקצועית
עבודה איכותית
קהל היעד:
יזמי נדל"ן
בעלי מקצוע בתחום הנדל"ן
בעלי נכסים
שלב ג'
תהליך העיצוב
חיפשנו שפה מיתוגית שתבטא את הנגשת השירותים באופן פשוט ותחת קורת גג אחת. המילה “קומפלטים” מדגישה את קוספציית ה One stop shop לכל צרכי הנדל”ן, ומתוך כך פיתחנו את רעיון העיגול כביטוי לפעילות החובקת של החברה.
שלב ד'
עיצוב סופי
תהליך המיתוג מינף את החברה ומיצב אותה ככח מוביל וחדשני בתעשייה