👈גלו את הפרוייקט המלא אצלינו באתר

עיצוב חוויית ה-Red Bus

כשפנינו לעסוק באתגר של להנגיש את המותג האירופי בארץ, היה חשוב לנו ללכוד את הרוח החיה והתוססת של ירושלים. האוטובוס הדו-קומתי האדום הפך לסמל של הרפתקאה חוייתית. יצרנו בקפידה עיצוב שהציג את נקודות הציון האייקוניות של העיר, בשילוב קסם היסטורי עם אלגנטיות מודרנית. כל אלמנט נשקל בקפידה, מהטיפוגרפיה הנועזת אך האלגנטית ועד לפלטת הצבעים הבולטת, מה שהבטיח שהאוטובוס יבלוט כאטרקציה שובת לב בכל מקום אליו יגיע.

יצירת ברושורים וחוברות מידע

כדי להשלים את חוויית האוטובוס הקסום, עיצבנו גם עלונים מרהיבים מבחינה ויזואלית שישמשו את הלקוחות והנוסעים. כל עמוד עוצב בקפידה ומדבר את שפת המותג, מפתה את הקוראים עם תמונות תוססות, תיאורים מדוייקים וזרימה חלקה של מידע. ככלי חיוני לתיירים ומטיילים לתכנון המסע, החוברות מכוונות למטרה ברורה: לעורר השראה לתיירים פוטנציאליים ולהצית את סקרנותם, להדגיש את מגוון הסיורים והחוויות שהייתה ל-Red Bus City Tours להציע, ומעל הכל – להנגיש את המידע באופן רלוונטי, ברור ושימושי במגוון שפות.

שינוי חווית החנות

מתוך הכרה בחשיבותו של חלל פיזי שהדהד את מהות המותג, שיתפנו פעולה עם Red Bus City Tours כדי לעצב את החנות שלהם. רצינו ליצור אווירה חמה ומסבירת פנים שתעורר תחושת התרגשות וציפייה אצל המבקרים. מהרגע הכניסה בדלת, המבקר עטוף בעולם של Red Bus City Tours. עיצוב הפנים של החנות שיקף את אותה תשומת לב לפרטים כמו האוטובוס עצמו, תוך מיזוג של אסתטיקה מודרנית עם הנהונים עדינים למורשת העשירה של ירושלים. החנות היא מרכז שבו מבקרים יכלו לחקור אפשרויות סיור, לתקשר עם צוות בעל ידע, ולהתעמק עוד יותר בחוויית Red Bus City Tours.

בניית האתר הרשמי

בעידן הדיגיטלי, נוכחות דיגיטלית חזקה היא חיונית לכל עסק מצליח. עם Red Bus City Tours, ביקשנו ליצור אתר אינטרנט שלא רק ירתק את המבקרים אלא גם ישמש שער לפלאי ירושלים. הצוות שלנו עבד כדי לפתח פלטפורמה בולטת ויזואלית וידידותית למשתמש שתציג בצורה חלקה את מגוון הטיולים המגוון, אפשרות הזמנה קלה וסיפוק מידע חיוני לתיירים פוטנציאליים.

ולסיכום…

שיתוף הפעולה עם Red Bus City Tours היה מסע מהנה ומתגמל מבחינה עיצובית, מכיוון שהייתה לנו הזכות לעצב כל היבט של חווית המותג שלהם. מעיצוב האוטובוס האייקוני ועד החוברות המרתקות, החנות מסבירת הפנים והאתר הסוחף, השקענו את ההתלהבות והמומחיות שלנו לכל פרט ופרט. שאפנו ליצור חווית מותג הוליסטית שתעניק השראה למבקרים, תעורר תחושת פליאה ותציג את הקסם המדהים של ירושלים. אנו גאים מאוד בעבודה שהשגנו יחד, וכבר לא יכולים לחכות לנסיעה הבאה 🙂

אה, והצגנו את הפרוייקט המלא אצלינו באתר, ממש כאן.