מיקוד מיקוד מיקוד
בטח מוכר לכם…
הרבה מאד מהפגישות עם לקוח אתה מגלה הלקוח רוצה לפרסם הכל מהכל ולהגיע לכל קהלי היעד ולהציע את כל השירותים שיש לו….
העבודה החשובה ביותר, ביחד עם הלקוח, היא להבין מה הדבר החשוב, במה מתמקדים? ומה הם הדברים המרכזיים ביותר בחברה שלך או בעמותה שלך.
וזה לא פשוט.
אבל מיקוד שמאד נצרך ונדרש
אז איך עושים את זה נכון?
טיפ ללקוח:
לפני שאתם מגיעים לפגישה תכינו כבר מראש רשימה של השירותים, או של הנושאים המרכזיים, מי הם הלקוחות שלכם, למי אתם נותנים את עיקר השירותים
טיפ למעצבי המסרים:
לכתוב לכתוב לכתוב, לכתוב כל נושא שהלקוח העלה, גם אם הוא נראה שולי, ואז בסוף להקריא את רשימת הנושאים או המוצרים או השירותים,
הלקוח מקשיב כפידבק לרשימה שאתם כתבם – ומשווה עם מה שהוא כתב,
ואז נוצרת בעצם השוואה – בין מה שהלקוח חושב על עצמו לבין מה שאחרים שומעים עליו.
בהצלחה במיקוד…
גדעון
עיצוב מסרים
סטודיו מתאר